Korzyści z marketingu internetowego - O pozycjonowaniu stron

pozycjonowanie stron jastrzębie zdrój

Co wybrać – Adwords czy SEO


Odwieczne pytanie, które stawiają sobie specjaliści od marketingu internetowego, to – co wybrać? SEO czy może Adwords, a zatem kampanie płatne w wynikach wyszukiwania. Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta i

Korzyści z marketingu internetowego - O pozycjonowaniu stron pozycjonowanie stron jastrzębie zdrój
wymaga szeregu różnego rodzaju analiz. Przede wszystkim trzeba zastanowić się nad tym, kiedy mają być widoczne efekty pracy. Jeżeli ma to być jedynie kilka miesięcy, to warto zainwestować w Adwords – tutaj efekty są widoczne od razu, po prostu po uruchomieniu kampanii w internecie. W przypadku pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych sprawa nie wygląda już tak prosto i na efekty trzeba czasami bardzo długo czekać. Wszystko przez to, że pozycjonowanie to proces ciągły wymagający śledzenia analiz.



Pozycjonowanie stron na przykładzie blogów


Pozycjonowanie stron na przykładzie blogów to bardzo ciekawe studium przypadku, które w wielu dziedzinach może pokazać, że nie zawsze trzeba wielu pieniędzy żeby osiągnąć świetne rezultaty. Od jakiegoś czasu wyszukiwarki internetowe, a zwłaszcza Google zaczęły zmieniać swoje algorytmy na pierwszym miejscu stawiając odpowiednie dostosowanie witryny do użytkowników. To użytkownik ma być na pierwszym miejscu. W trend ten niemal naturalnie wpisali się blogerzy, którzy przecież dostarczają użytkownikom wartościowych treści. Niestety nie każdy bloger zna zasady optymalizacji treści, jeśli chce on osiągnąć dobre efekty to musi o tym pamiętać i po prostu mieć to na uwadze!



System ten jest korzystny dla właścicieli

Osobnym pomysłem jest wprowadzony przez Overture system, gdzie strony płacą wyszukiwarce kilka centów za każde kliknięcie, przy czym miejsca są licytowane – strona która daje więcej za kliknięcie znajdzie się wyżej na liście rezultatów. Pozycje płatne są oznaczone jako takie, razem z ceną. System ten jest korzystny dla właścicieli stron – płacą oni tylko za wejścia nie za wyświetlenia. Twórcy twierdzą, że jest on również korzystny dla użytkownika, gdyż tylko strony, które oferują coś użytecznego z danej dziedziny mogą sobie pozwolić na taką reklamę. Z drugiej jednak strony wiele użytecznych stron jest niekomercyjnych, a nawet przy stronach komercyjnych wyniki będą często nieoptymalne – np. na taką reklamę nie mogą sobie pozwolić strony, które mają niskie marże i oferują produkty po niskich cenach, a jedynie te, które mają wysokie marże i oferują produkty drożej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa



© 2019 http://o-pozycjonowaniu-stron.tani-nocleg.opole.pl/